Kruh bez kvasca

Na internetu se nađe mnoštvo različitih recepata za kruh bez kvasca. Ja vam pišem svoju verziju kruha bez kvasca, koji ostaje mekan, mozete ga koristiti par dana i biti ce vam socan. Samo je bit da ga stavite u hladnjak.

Ja sam ga zavoljela iz prve jer se nije tesko nauciti na njega. Mozda ce vas u pocetku muciti okus jer naravno bitno je nauciti se na okus heljde, pira i ostalih zitarica.

Dobro je sto ga necete ni mijesiti, napraviti cete ga s kuhacom i trebati ce vam svega par minuta za samu pripremu. Jedino sto mora odstajati preko noci ali u tome i je bit..

Sastojci

  • šalica pirovog brašna
  • šalica prosenog brašna
  • pola šalice heljdinog brašna
  • 1 žličica sode
  • 1 žličica praška za pecivo
  • prstohvat soli
  • 1 velika žlica sezama
  • 1 zlica chia sjemenki
  • 1 velika žlica mljevenog lana
  • mineralna voda (otprilike 2,5 dcl)
  • sok pola limuna
  • 1 zlica maslinovog ulja

Moja šalica vam je od 2 dcl, i to neka vam bude mjera. Sva brašna sjedinite. Dodajte malo soli, sodu, prašak za pecivo, chia sjemenke, maslinovo ulje, sok limuna, sezam i lan. Kada lan stavljate u kruh uvijek ga sameljite jer tada zapravo vaš organizam dobiva od njega sve zdrave vitamine i minerale koje sadrži, u protivnom samo će proći kroz organizam i nećete dobiti ništa od njega.

20170927_133028-01

Zatim dodajte mineralnu vodu. Ne mogu vam točno reći koliko dcl, ali morate dobiti smjesu kao za biskvit, malo gušća od biskvitne smjese. Bit ovog kruha je da se ne mijesi. Dok sam dodavala mineralnu vodu, miješala sam s kuhačom.

Dobivenu smjesu prekrijte prozirnom folijom, da vam se ne stvori korica i ostavite cijelu noć da odmori na sobnoj temperaturi.

Kalup za kruh možete premazati maslinovim uljem ili staviti papir za pečenje ( ja sam za opciju papira), prozirnu foliju maknite te smjesu izlijte u kalup. Kako vam je smjesa odstajala preko noći zapravo više neće biti toliko tekuća.

Kruh pecite na 180°C, 4o minuta. Na vrhu će vam popucati ali to je sasvim normalno. Kada je gotov i kada se ohladi, držite ga u hladnjaku.

Komentiraj